An Chéad Lch. Lch. Roimhe Seo (CUID VI. Foireann an Bhoird.) Ar Aghaidh (CUID VIII. Seirbhisi Traenach airithe a Scor agus an Bord a Scaoileadh o Oblagaidi chun Canalacha airithe a Choimead ar Oscailt le haghaidh Loingseoireachta.)

12 1950

AN tACHT IOMPAIR, 1950

CUID VII.

Feidhm Achtachan Airithe maidir leis an mBord.

Feidhm ghinearálta achtachán iarnróid agus canálach maidir leis na mBord.

47. —(1) Faoi réir forál an Achta seo, measfar, chun críocha aon achtacháin a bhaineas le hiarnróid, gur cuideachta iarnróid an Bord, maidir lena ghnóthas iarnróid.

(2) Faoi réir forál an Achta seo, measfar, chun críocha aon achtacháin a bhaineas le canálacha, gur cuideachta chanálach an Bord, maidir lena ghnóthas canálach.

(3) Faoi réir forál an Achta seo agus gan dochar d'fho-ailt (1) agus (2) den alt seo, measfar, chun críocha ailt 2 den Railway and Canal Traffic Act, 1854, gur cuideachta iarnróid agus chanálach an Bord, maidir lena ghnóthais iarnróid agus chanálach.

(4) Ní forléireofar aon ní san alt seo mar ní a fhorchuireas ar an mBord, i leith aon chanálach le ceachtar de na gnóthairí díscaoilte, aon oblagáid reachtúil nach raibh ar an ngnóthaire díscaoilte sin díreach roimh an dáta bunuithe.

Feidhm na nAcht Cánach Ioncaim maidir leis an mBord.

48. —Measfar, chun críocha na nAcht Cánach Ioncaim, gur cuideachta iarnróid an Bord.

Feidhm Achta na mBóthar Iarainn (Luacháil i gcóir Rátaíochta), 1931 .

49. —Beidh feidhm ag Acht na mBóthar Iarainn (Luacháil i gCóir Rátaíochta), 1931 (Uimh. 47 de 1931) , maidir leis an mBord i leith a ghnóthais iarnróid amhail mar bhí feidhm aige, de bhuaidh fo-ailt (4) d'alt 56 d'Acht 1944, díreach roimh an dáta bunuithe, maidir le Córas Iompair Éireann (1945) i leith a ghnóthais iarnróid, agus dá réir sin déanfar, ar an dáta bunuithe agus dá éis, na tagairtí atá (de bhuaidh an fho-ailt sin (4) ) sa-Sceideal a ghabhas le hAcht na mBóthar Iarainn (Luacháil i gcóir Rátaíochta), 1931 , adúradh, do Chóras Iompair Éireann (1945) d'fhorléiriú mar thagairtí don Bhord.

Feidhm na n Acht um Iompar ar Bhóithre, 1932 agus 1933.

50. —(1) Chun críocha alt 28 agus 30 den Acht um Iompar ar Bhóithre, 1932 (Uimh. 2 de 1932) , measfar gur cuideachta lena mbaineann Cuid III den Acht sin an Bord.

(2) Measfar, chun críocha an Achta um Iompar ar Bhóithre, 1933 ( Uimh. 8 de 1933 ), gur cuideachta údaraithe chun marsantas d'iompar an Bord.

Alt 7 den Railway and Canal Traffic Act, 1854, a leasú ina fheidhm maidir leis an mBord.

51. —Beidh éifeacht ag alt 7 den Railway Canal Traffic Act, 1854, ina fheidhm maidir leis an mBord, amhail is dá gcuirtí na focail “for any horse one hundred pounds, for neat cattle per head fifty pounds, for any other animal five pounds” in ionad na bhfocal “for any horse fifty pounds, for any neat cattle per head, fifteen pounds, for any sheep or pigs per head, two pounds”.

Gan feidhm a bheith ag achtacháin áirithe maidir leis an mBord.

52. —Ní bheidh feidhm maidir leis an mBord ag na hachtacháin a luaitear sa Chúigiú Sceideal a ghabhas leis an Acht seo.